Kaderisa canım sakin öyle şeyler yapma Allah bizi o kadar harikulade yaratmış ki emin ol onunda bir sebebi vardır hepimizde aynı durum söz konusu çünkü bebiş üşümez 7 kat içerde yani :) ayrıca gobekteki kan akışının bebeğe gittiğini okumuştum.bir yerde ondan dolayı oluyor yaziyordu. Mesela erkeklerin testisleri de biz hissetmesek de içten sogukmus sperm kalitesini düzene.sokan bir şeymis rabbimin yaratis mucizesi iste