Elif-kurt25 sağlığı yerindeyse boşver şeklini 😂🤲🏻 benim ilk hamileligim de top gibiydi o kadar yukardaydi ki goguslerimin hemen altındaydı bitişik gibiydi. Şimdi ki hamieligimde gene top gibi ama bu sefer de çok çok aşağıda 26+1 ilkinde hiç zorlanmazdim ayakkabı çorap giyerken derdim ne alaka niye zorlaniyormus hamileler şimdi anlıyorum aşağıda olması çok zor 😂