13.16.18 de hep erkek dediler . 20 haftalık detaylı da kız dediler üç çizgi gördüm kız dedi . Kendi doktorum 23 haftalık Ken erkek dedi . Beklemedeyim yani yarın kontrol var tekrar bir daha sorucam artık net olur diye düşünüyorum. Genelde detaylı ultrason yanılma olmaz derler ama bazen olabiliyor ya da doktor işine mı gelmiyor artık bilmiom