Merhabalar kızlar ben bu ayın 3′ünde regl oldum, aslında regl kanı gibiydi ama her gün sadece 1 ped kullandım, 2 gün neredeyse adet oldum dolu dolu değildi normaldi. 3. Gün az oldu sonra kesildi kahverengi lekelenme geldi biraz, 5. Gün ise kırmızı pembe karışık kılcal damarli leke geldi, az bir şekilde en sonda yine az bir şekilde kahverengi lekelenme geldi, bu durumu ilk defa yaşadım normalde devam ederdi anlam veremedim, bu durum normal mi sizce başına gelen varmı?