İyi akşamlar kızlar bi sorum olacak ben 25 haftalık hamileyim bende sadece gece olan bi karın ağrısı var sanki usutmus gibi bi ağrı ve beni çok korkutuyo bebisin hareketlerinde bi sıkıntı yok çok şükür sadece gece başlayan üşütünce ağrıyan bir ağrı gibi. Acaba üşütüyor muyum dedim çok dikkat ettim kendimi sıcak tutmaya ama alakası yok sıcakta tutsam bu ağrılar oluyor. Neden olur yaşayan varmi bu durumu