fbulut97 ben ilk doğumumda kullanmıştım uzun bir süre ondan yatırdım çok da memnun kaldım, benek kustuğunda vs. boğazına kaçma durumu olmuyo hem kendi yatağının içine onunla yatırdım yanıma aldığımda onunla aldım çok kullanışlı, şimdi ikinci gebeliğim yine ilk zamanlar onu kullanıcam hiç kayma gibi bişey de yaşamadım tavsiye ederim kesinlikle