meryem_06x 36.haftamdayım. Bir kaç haftadır bende çekiyorum o ağrıyı. Vajinanın içinde sanki bir şey var gibi bir ağrı. Bebek baskı yapıyor dedi doktorum ondan oluyormuş. İdrar testi falan da yapmıştı bir şey çıkmadı. Kilo aldıkça, hafta ilerledikçe oluyormuş