Tayyibe42 bu olay benimde 2 haftadır başıma geliyor 16+4 şuan bebeği hissetmiyorum ama ara ara kasıklarım bebeğin olduğu yer sertleşiyor toplanıyor gibi dr sordum çok kendini dinleme okadar dedi şu sebepten olur demedi kızıma hamileyken sanki bu tarz şeyler biraz daha ileriki haftalarda oluyordu yani açıkçası endişeliyim bide ilk bebeğimi daha erken hissettim bunu hala hissedemiyorum açıkçası korkutuyor bu durum beni.