Zeyzey_1996 Kızlar 23 haftalık hamileyim ilk zamanlar midem çok bulanıyor diye hiçbirşey yiyemiyordum çok kusuyordum ama şuan iyiyim yani ilk zaman ceviz fındık badem vs hiç yiyemedim şimdi yemeye başladım geç kalmış sayılmam değil mi 😔
EymeninAnnesi__ Zeyzey_1996 geç kalmazsın canım hergün düzenli bir şekilde süt badem ceviz kuruyemiş muz kaşar peynir tüketmeye çalış 🩷
Zeyzey_1996 _Daydreamer_89 çevremde herkes ilk 3 ay da tamamlıyor zeka gelişimini en çok o zaman yemen lazımdı diyerek moralim bozdu şimdiden sonra pek faydası olmaz felan diyenler oldu o yüzden üzülmüştüm geç kaldığımı düşündüm
rabia1402 Zeyzey_1996 sen öyle diyenlere aldırış etme. Çünkü hergün bebeklerimiz gelişip büyümeye devam ediyor içini ferah tut. Malum hamile olunca her kafadan bir ses çıkıyor