Benim bat 13 kasıklarımda belimde acayip ağrım war adet olcakmışım gibi akıntım var renksiz dün akşam test yaptım negatif sanırsam bende elendim bu ay . Adetim gecikirse olmazsam üstünden bi hafta falan geçsin yine test yaparım 🤷♀️ kafamda deli sorular yaaa