ucr13 valla bilmiyorum canım mecbur ilaç kullanmak durumundayım, hem ritim bozukluğu var hemde nabzım 150lere kadar çıkıyor iki doktorum da birbirini tanıyor kalp ve kadın doğumcum, ikiside bir sorun görmedi. Bebeğiminde gelişimi çok şükür çok çok iyi. Aynı sorunu yaşayan arkadaşım da var oda kullandı iki gebeliğinde de onda da Allaha şükür bir sorun olmadı hiç.