Bende 6+4 canım benimde kasık ağrım var ama şiddetli değil şükürler olsun konuyla alakalı çok yazılar okudum öğrendiğim kadarıyla herhangi bir sorun değil rahim büyüdüğü ve vücudumuz bebeğe göre şekillenmeye başladığı için olabiliyormuş kasık ağrısı umarım sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 😊👩🍼