Ben kullandım iki hafta önce canım, boğaz ağrısı ve öksürük ile acile gittim ama sadece serum verdiler. Daha sonra kadın dogum doktoruma gittim derdimi anlattım o antibiyotik ve öksürük şurubu verdi bu geçene kadar kullandım ( yaklaşık 5 gün). Sonra bıraktım. Cuma gününe kadar bekle derim, kadım dogum dokturunlada bi görüş. O güne kadar bitkisel çözümler bul kendine