yarendogann gelmeyen bebem nts de çıkmayan sancım ve kasılmam (asla yok) geçen hafta kanalda olup kafası görünmeyen kızım bugün poz veriyor 3 cm açıklığım varmış ancak sancım yok ne yapmalı kızlar gelmiyor bu sancı🤣🫶❣️
canmyavrum Benmde 3cm açılmam vardı hiç sancım vs yoktu kendi istegimle 39+2 de suni sancıyla dogum başlatrdm (dr da önerdi bebegin gelişimi geriydi)suni sancı verilmeden önceki kontrolde 4cm di yinede sancım yoktu 🤭