Bebiqo Kızlar merhaba doğum yapalı 27 gün oldu hala kanamam devam ediyor. 2. Doğumum gün içinde mutlaka az da olsa geliyor. Affedersiniz ama Ped kullanmaktan artık zorlanıyorum. Bu kadar uzun kanama olması normal mi?
Bebiqo Egemomsss Nnanaa yaa içim rahatladı ilk doğumumda 1 hafta sürmüştü bu uzun sürünce doktora mı gitsem diye düşünmüştüm normalse tamam teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🥰