Senna06 Kızlar tam alt kısmımda bebeğin hareketlerini hissediyorum. 34 haftalık hamileyim normal mi sizce bebek çok mu aşağıda bilemiyorum doktora sorduğumda aşağıda demedi ama ordan dokunuyor hissediyorum
Crnryyn01 Senna06 o zaman ayakları yılları vurdukça başıyla baskı oluyordur. Onlar normal şeyler ya. Ben ilk hamileliğimde hiç önemsememiştim öyle şeyleri internette araştırnca okuyunca insanın içi rahatlıyor zaten