Nurkrtsimsek25 ben çok sıkıntı yaşadım 😂 o yüzden 20 yi bekle diyorum
13 haftalıkken kıza benziyor dedi devlet, 15+6 da kesin kız dedi özel , ben tabi cinsiyet partisi isimli set filan bissuru şey aldım
17+5 de erkeğe benziyor dedi devlet şok oldum 20 de özel %99 kız dedi ve 25 haftamdayim devlette kız dedi çok şükür