Ezo667 Kızlar hareketli yaşam tarzı, sağlıklı beslenme düzenli uyku bol havuç her gün maden suyu ve soğan kürü.. bunları hamile kalmak isteyen herkes yapmalı bence. İnanın ve stres yapmayın hepiniz için dua edicem, bu mutluluğu bu ay tadıcaz İnşallah 🫶🏻
Themis Ezo667 soğan kürü yumurtlamadan sonra yapılmaması gerek. Daha yeni görüştüm doktorumla aman dikkat ediin ❤️
Themis Benim bat 21. 3 nisan yumurtlama 4 nisan çatlama. Ara ara kasıklarımda ağrı var. Akıntım kremsi gibi geliyor ama nedense umudum yok 🥹 sizlerde var mı belirti vs
ikranurkutay Themis bugün benimde akıntım kırem gibi geldi hafif yanma hissettim geldikten sonra kasık agrım ve bel agrım var bat 22 acaba yumurtlama mı enfeksiyonmu bilemedim sizin akıntidan sonra yanma oldumu azda olsa
Themis ikranurkutay yok hayır, 2-3 gündür akıntım ara ara öyle oluyor. Öylesine ovulasyon takibide yapıyorum fakat yumurtlama da yok
ikranurkutay Gul12345 ben değerlendirdim belki yumurtlamadır diye hayırlısı bakalım🥰 yumurtlama zamanı enfeksiyon genelde olurmuş öyle diye duydum nekadar doğru bilemem😊
Gul12345 ikranurkutay hayirlisi cnm ins olur güzel haberlerini yazarsin Enfeksiyon olmayada bilir canm Bi yanım ck merak ediyor Bi yanım diyor stres yapma bakalım zamanımızı bekliyorz 🤗
ikranurkutay Gul12345 aynen canım inşallah daha regliye 11 gün var☺️ hepimiz güzel haberler alırız inşallah 🤲🏻
ikranurkutay Themis belki yumurtlama oluyordur akıntının olduğu zamanı değerlendir bence bende takip etmiyorum düzenli ilişki olduğu için1 dolu 1 boş şeklinde ilişki oluyor 😊
Themis ikranurkutay Yumurtlama yook. Oldu da bitti bile yani 😂 yumurtlamadan sonra da ovulasyon testine devam ettim ama yook
ikranurkutay Gul12345 benim birde prolaktin sorunum var 56 idi en son ona rağmen ben hale çocuk derdindeyim🤣🤣 belki düşmüştür diye😁 eğer olursa banada süpriz olaacak tabiki yazarım canım♥️