anneoluyorum101 internetten baktım sanırım plesantanın aşşağı rahime doğru inmesiymiş banu çiftçinin bi makalesi var bununla ilgili onu okudum sıkıntı olmaz inşallah yatak istirahati bol bol dinlenmeyle ileriki dönemde yukarı çıkanbiliyormuş öyle yazıyordu tabiki doktorun kontrol edicektir zaten o daha iyi bilir.. inşallah güzel bi hamilelik geçirirsin üzülme hiç geçer inşallah 😇😇