Arkadaşlar merhaba şampuan,bakım losyonu,pişik kremi gibi ürünler alıcam ve içerikleri doğal olsun istiyorum. Sizce mustela mı ecowell marka mı?
Deterjanda da siveno düşünüyorum
Bu markaların ürünlerini kullananlar var mı memnun musunuz acaba çok kafam karıştı. Deterjanda ve biberon temizlemede green clean markasını da çok söylüyorlar. Sanırım en zor kısımlardan biri burası, önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum