DilarAsel Cuma günü doktor her an doğurabilrisin dedi dün erken doğum olacak 2 saat sonra da olabilir dedi hala bekliyoruz 😊😊 35+2 günlüğüz 2918 gramız 😍😍
DilarAsel aysgldlrl67 bana da bugün yarın gelecek diyordu bugün bitti belki yarın 😁 kaç haftalıksın canım
aysgldlrl67 DilarAsel şuan 37+0 doktora gittiğim de 37+3 olacak. Ağrı sızı bişey yok.erken gelebilir falan da demedi.ama doğsun istyrm artk 😮 sağlıcakla gelsin yavrularımız InşaAllah 😍😍😍
DilarAsel aysgldlrl67 ben sancı ile gittim mecbur yaptı. 2 cm açılmam var canım her an doğum olabilir dedi
eljid DilarAsel benmde cnm erken doğdu 29 haftalık gittiğimde 5 cm açıklık wardi sabah 9da gittim gece 4.30da doğum yaptım kendi sancimla yaptım suni şancı felan vermediler darısı dana olsn inşallah sağ salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin insallah