Allah yar ve yardımcınız olsun ama hangi devirde yaşıyoruz bu kadar hassas kadınsal bişey doğum bu yani lohusalık 40 gün kanama olması psikolojinin alt üst olması yani saymakla bitmeyen birsürü sorun var .. eskiler büyüklerim anneannem olsun dedemi götürmedi hiç dayımların çocuğu olduğunda bizim ailede böyle gördüm duyunca çok şaşırdım kayınperder gelmesi nedir abi yok böyle bir zihniyet eşiniz görüşsün engellesin düğün değil nişan değil normal bir süreç değil bende evlenir evlenmez eşime bildirdim usulü budur diye ki oda hak veriyor oda ailem gelse ben kimle ilgilenicem hemde senin doğumun rahatlığın önmli diyor düşünyor anne bana neden düşünmez kii..kayınvalide illaki gelebilir yardımcı da olur ama erkek kim olursa olsun uygun düşmez ben görmedim hiç