MrcnMlk Dogumdan sonra harita gibi kaliniyor. Tedavi goren faydasini goren varmi? Ne yontemle yapildi bilgi verebilirmi? Kalan karin icin liposaksin yaptiran ve süreci anlatabilecek birileri varmii? Kafamda deli sorular🙄
Virgohome Hahah bende de çatlak var ilk gebeliğim ve inan bende bunu şimdiden düşünmeye başladım çatlakları komple yok etmek istiyorum güzellik merkezlerinde makinalarla geçiyormuş doğumdan sonra aklımda araştır bence vardır illa sağlam bi yer kızzz
MrcnMlk Virgohome benimde harita gibi oldu her muayeneyede kayinvalidem giriyor görüyor 🙄 tedeviden etkili sonuc alan vardir belki diye sorayim dedim
Virgohome MrcnMlk allahtan kaynanayla küsüm yoksa oda 50 tane bişey derdi bana eşimle gidip geliyom ben valla
MrcnMlk Virgohome benim esim burda degil gemide son zamanlar diye tekte birakmiyorlar ailemdende uzaktayim mecbur yani sizinki guzelmis 🤗