Tbsra95 Evet cabım klomen 6 ay kullandım femera 6 ay kullandım özel hastanede 2 aşılama yapıldı rahim filmi çekildim pco var adet düzensizliği ile kilom vs yok ama olmuyor eşimde de bir problem yok şimdi devlet hastanesinde aşılama olacak iğnelerimi aldım bu ay regl olunca iğnelere başlicam keşke gerek kalmasaydı😔😔😔