Kızlar 15 haftalık hamileyim bugün abim bize geldi ben aşşagıda sandım aşşagı kapıyı açıp yukarı kapıdan beklerken abim beni aniden çıkıp çok korkuttu kalbim çok hızlı atıyordu bi yarım saat
kendime gelemedim bebeğime bir zararı olur mu yaşayan varmı