Yanına biraz kayısı al bir tabaktan fazla olsun hatta. Hiç durmadan ye ama bak gör sonra nasıl tuvalete çıkacaksın. Bende 7 haftalık hamileyim gaz ve kabızlık çok sancı yapıyor sürekli kayısı yiyorum çok şükür rahatım. Kayısı sürekli ye ama sakın kesme sürekli at ağzına