Baharks Kızlar e bebekteki park besiklerdrn alıp memnun kalan var mı bide sadece park yatagi koysak yeterli oluyor mu bebegin yatması için yardımcı olur musunuz?
yarendogann Baharks Annemler almıştı farklı şehirlerdeyiz gittiğimizde rahatlık olsun diye prego marka yatağını ayrı aldık şu an bebis doğmadı ama kedilerimiz çok rahat yatıyor🤣🤣🤣🤣🤣♥️
cns__ Baharks biz e bebeğinkini kullanıyoruz. Bebeğim 50 günlük gayet memnunum. Özellikle alt açma aparatı ve bez ıslak mendil vs koyma aparatı çok işime yaradı. Yatağı ister sallanır yapabiliyosunuz isterseniz o parçayı takmazsınız sabit duruyor.
Baharks Eceselo1759 park besikler sallanıyor hepsi zaten bir aparatı var onunla sallamasini kesiyorsun .Benimde bir markası hoşuma gitmişti şimdi hatırlayamıyorum mart ayında alacaktık deprem olunca kaldı şimdi bulamıyorum o modeli bir türlü