Beybiacar arkadaşlar bu grafik neyi anlatıyor acaba kafam basmiyo artık bilen yardımcı olabilir mi acaba
ggulsaahhhhhh Bende ölçüm yapıyorum ama sabah öğle akşam 3 kez açlık ve tokluk şeklinde yemekten 1 saat sonra ölçüm yapıyorum. Hamilelikte 1 saat sonra tokluk ölçümü isteniyor diye biliyorum sizin neden 2 saat anlamadım açılçası
Aysecan0335 ggulsaahhhhhh merhaba bende bugün başlayacağım daha gidip almadım cihszı bilgimde yok nasıl yapılıyor tam olarak uyanınca ve gün içinde yemeklerden sonramı rica etsem tarif der misiniz
Glsm16h Bende yapiyorum olcum siz yemekten sonra ilk bir saati sonra ikinci saati yazin doktorun dedigi gibi bir sure sonra ikinci saati biraktiriolar devam etmiosunuz merak etmeyin ben iki hafta bu sekilde devam ettim sonra bir saate indik
Smgoss Aysecan0335 Sabah uyanır uyanmaz aç karnına bi ölçüm yapıp yazacaksınız sabah aç kısmına Kahvaltıda ağzınıza ilk lokmayı attığınızdan itibaren 1 saat sonra tekrar ölçüp sabah tok kısmına Öğlen yemeği ilk lokma sonrası 1 saat Akşam yemeği aynı şekilde ilk lokma sonrası 1 saaat ölçümünü yapıp yazacaksınız