destan8vedat_ Kızlar nişanınız ne zaman geldi ben 37+6 dayım kasılmalarım var plates topunda zıplıyorum hala bişey yok 4 gün sonra çatı muayenesi var gitmeden suyum gelse de doğursam artık diyorum
Busrayasin2351 destan8vedat_ ayy keşke bende artık doğursam ya 38.haftaya girdik ne suyum geldi ne de nişanım geldi ara ara karnım ağrıyor gibi oluyor geçen hafta nst de sancım çıktı ama açılmam yok dün geceden beri karnımın alt kısımlarında biraz ağrı ve kasılma var inşallah doğum yaklaşıyordur
5melekannesi Rabiaa5877 hayır gitmenize gerek yok zaten 3 gün içinde sancılarınız başlicaktır ama bebeğin hareketinde sıkıntı olursa ve lekeniz varsa gitmelisiniz 🤗
nur34_ Rabiaa5877 valla bn gitmiyrm 😄 sanci olursa sıklaşrsa gidicm doktorlar norml goruyor son haftalar olunca nebiliym