anne-1 canım sakın ıkınma haftamda ilerde sayılır o yüzden sıcak suda iyi gelmez eczaneden doktoruna da sor duphalac şurup al hiç bı zararı yok ben lohusa donemimde kabız oldum emzirirken kullandım çok faydasını gördüm , ve gün içinde kayısı kompostosu şekerli posalı şeyler iç