Kahvesiz Merhaba 18 haftalık hamileyim bebeğim çok aşağıda duruyor kendini sıkıştırıyor ayrıca sırt üstü yatınca kalp atışı yavaşlıyormuş. Böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce?