Mervenrdrmz benim de olmuştu. Tansiyonum düşük ama nabzim 130 lara çıkıyordu. Kardiyolojiye gittim bir sorun çıkmadı çok şükür. Ben pencerelere koşuyordum nefes alamıyorum diye şu an 38.haftadayim geçti. Stres, yorgunluk tetikliyor ve büyüdükçe baskılardan dolayı yaşanıyor