Arkadaşlar merhaba ben 29 haftalık hamileyim ve doktorlar bebeğin gelişimi 2 hafta önden gittiğini söylediler benim aklıma aslında takılan bir soru var benim eşim asker ve ara sıra geliyordu yanıma eşim yanıma geldiğimde adetim biteli 2 gün olmuştu ve o gün cinsel ilişki olmuştu ondan sonra 3 hafta boyunca eşim yanıma gelmedi ve ben hamile olduğumu öğrendim yani 1kere de tutmuş oldu ve normalde adet ile birlikte 14. Gün yumurtlama dönemi olur aslında acaba ben adetim biter bitmez yumurtlama dönemi olduğu için mi bebeğim 2 hafta büyük deniliyor