Kızlar ben 27+3 haftalık gebegim plasenta previa totals teşhisi konuldu. Kanamam oldu geçtiğimiz hafta 8 gündür hastanede yatıyorum. O kadar korkuyorum ve üzülüyorum ki uykuya dalamıyorum sıçrayarak uyanıyorum devamlı. Sizden ricam benim gibi olup olumlu sonuçlar alan arkadaşlarım yaşadıklarını yazabilirmi