Esiraa sen kendin kullan zatenn cannım doktorların demesini bekleme lansioh göğüs kremi cok iyi ben 34 haftada kullanmaya basladım ilk gebeliğimde hic yara olmaadıı simdide aynı ssekilde basladıım dogum sonrrasıda kullanılıyorr içeriği temizz oldugu için emzirmedenn önce silmene gerek kalmıyor