yenibirannis Pamuk ay ne güzel ya bende 14 oldum yeni ins hissederim artık yavaş yavaş 🙏☺️ sağlıkla alın kucaginiza
Pamuk yenibirannis Mesela bana gaz hareketi falan diyen oldu ama saçmalık. Mesela ben 32 yaşında bedenimi bile bir kadınım gaz hareketini ayırt edemem mi? Kendini dinle bazen çok minik şeyler hissedebilirsin😊
bbcagla haftadayım, asla emin olamıyorum o kadar hafif hisler ki… sürekli elim karnımda hareket etsin diye. çok özlüyor yahu insan, hareket etsin de içimize su serpilsin
Abcc-1 yenibirannis 19 hafta oldu hala hissetmiyorum doktor normal daha erken dedi bazen baloncuk patlar gibi oluyor minik minik bir şeyler var ama bence o his bu his değil😅 ne zaman nasıl ayırt edeceğiz?