ElifKaratas Arkadaşlar aranızda crinone jel kullanan var mi ben tüp bebekle hamile kaldım daha çok yeni ama bu jel birikme yapıyor içerde bisey olurmu
deletedmom734 ElifKaratas ilk hamile kaldığımda kullanmıştım kullandıktan sonra biraz uzanıp yürüyün... ama dışarıya veriyo kalıntı olarak
ElifKaratas Anladım içerde biriktiğini farkedince elimle çıkardım biraz ama hala vardı o yüzden korktum
Segucay Jeli kullandıktan sonra 5dakika sırt üzeri dinlendikten sonra 15 dakika yürüyüş yapmanız gerekiyor buna dikkat ederseniz akıntı olmuyor
Serap06 Ben de tup bebek tedavisi ile hamile kaldım 2 aylık olduk bende kulaniyorum kahverengi leke gibi geliyor kan gibi bazen tortu geçen haftada kanama oldu o öyle geldikçe çok korkuyorum bişey olacak diye
elas Jeli yaptıktan sonra 5 kadar uzanip 15 20 dakika yürüyüs yapıp jelin emilimini kolaylastrsin ve akıntın fazla olmaz