Ebrulicee 31 haftaya yeni girdik ve yarın muayeneye gideceğim. 30 lu haftalarda sizin bebeğiniz kaç kiloydu kaç kilo olması gerekiyor. Bir de oldukça hareketli bugün mideme doğru çıktığını hissediyorum sizde hareketler nasıl?
beyzacmvrc Ebrulicee 29+2 de gittim yaklaşık 1600 g di 30 ile uyumlu demişti bana öndeydi 31 de de 1800 1900 civarı bişey olur heralde
Mucizelerim_ Ebrulicee 29+6 da muane de 1510 kilo dedi bana az geldi doktor normal desede eşim hergun söyleniyo doğrusu bende beslenemiyorum insallah ilerleyen haftalarda kilosu artar kizimida 2650 ile doğurmuştum zayıf bebeğe bakmak çok zor insallah bu oyle olmaz ama gidişat öyle gibi
Masalnesli Mucizelerim_ benim kızım 6 sene önce 2810 doğmuştu ve sarılık falan 2750 inmişti zayıf doğan çocuk çabuk toparlanir ben de yasadim cnku şimdi 2.ciye hamileyim buda biraz kilolu her bebek bir değil her hamilelik bir değil hiç takma kızımda 30 kilo almıştım 85 doğuma gitmistim bunda hiç kilo almadım mesela boşver takma sağlıkla gelsinler inşallah
elifsugrcn Ebrulicee 34 haftalikken 2200 dü ama benim bebeğim suyu az olduğu icin plesenta beslemiyor dendi ve 10 gün geriden geliyordu
Ebrulicee elifsugrcn bu plesanta da başa bela kimin kimi beslediği belli olmuyor. Aslında tevekkül lazım kendi hallerinde büyüyor bebekler biz anneler çok kaygılıyız
selinsmother 30+0 2kg dı ama 2 hafta öndeydi. 28 haftada 1600 dü 30 haftanın 1600 civarı olması gerekiyor sanırım
Gulce_1708 Ebrulicee 33 de gittim en son 2100 dü haftasına göre olması gerekendi zaten bebekler 32 den sonra kilo almaya başlarmış yani her hafta 200-300 gram alması gerekirmiş
Ebrulicee Gulce_1708 doğrudur ben 26. Haftamda 1hafta arayla gitmiştim 100 gr almıştı artması çok normal
Rabia04_09 Ebrulicee öncelikle kimsenin bebeğiyle kendi bebeğinizin kilosunu bir tutmayın kimisi çok takıntı haline getiriyor doktorunuz iyi diyorsa buraya takılı kalmayın. Ben en son 32. Haftamda gitmiştim yani geçen hafta o zaman 1,950 gr’dı.
Ebrulicee Rabia04_09 çok haklısınız benimki 31 e yeni girdi 1550 dedi 1600 olsa daha iyi olurdu dedi ama sağlıklı çok şükür
elizanakbulut Ebrulicee aşkım her bebeğin kilosu farklı oluyor yaa sağlıklı olsun da kilosunun bir önemli yok