5 gün günüm geçti gecen hafta hastaneye gittim spiral yerinde ne olur ne olmaz kan alalım dedi verdim 385 çıktı 5 gün sonra yani bugün verdim 2358 cıktı beta yarın sonuçları doktora göstereceğim daha önce basına gelen var mı bebek sağlıklı şekilde doğar mı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum