Bhryeatss Ben de yaptırıp yaptırmamak konusunda çok kararsızdım canım 26. haftamda doktor bebeğin suyunun biraz fazla olduğunu ve şeker yükleme testini muhakkak yaptırmam gerektiğini söyleyince yaptırdım. Hiç korktuğum gibi olmadı içeceği gayet rahat bir şekilde içtim. Bildiğin çilekli gazoz tadı var. Tadı şöyle kötü böyle berbat içilmiyo diyenlere hiç kulak asma. Çok şükür şekerim çıkmadı ama en azından içimde bir şüphe kalmamış oldu. Tabiki son karar senin ama bana sorarsan yaptırmalısın.