Berfino12 aslında yemekten yana çok çektim akşamları tavuk et kıyma tiksindiğim için yiyemedim ilk aylar (halaa haftada iki gün anca sulu yemek tarzında yerim)akşamları peynir ekmek süt yedim hep ama her sabah kahvaltıda en az iki yumurta üç dört dilim peynir yeşillik domates pekmez yedim hep her gün iki porsiyon meyve yerim her gün bir avuç çiğ kuruyemiş yerim en az iki bardak süt içerim bunları sevdiğim için normalde de yerdim ama hamile kalınca ara öğünler de de tükettim bir de en başından beri ek vitaminlerimi aksatmadım
Ama eşim de bende iriyiz bunlar da etkiliyor önemli olan sağlıklı olması ikinizin de