Öncelikle herkese merhaba
3 lü test sonucumda Afp mom değerimin yüksek çıktığı omuriliğinde açıklık alabiliceği söylendi. Ankara şehir hastanesinde perinatoloji bölümünde detaylı mua oldum ama herhangi bi açıklık görmediğini söyledi 21. Hafta tekrar mua olmam bebeğin biraz daha büyümesi gerektiğini söyledi bu durumla karşı karşıya kalan varmı?