Allahvargamyok Kızlar 30. Haftadayız ve ben gün içerisinde bebeğimin hareketlerini artık 1 yada 2 defa anca hissediyorum önceden aşırı hareketliydi yerimi daraldı acaba böyle bisey yasayan varmı bu haftalarda kontrol günümüzde daha 2 hafta var
Busraaa22 Allahvargamyok 38. Haftaya giricez yeri daralması normal tabikide bizimkide genellikle sağda toplanıyor ve şükür ki hareketli bir doktorla iletişime geçin isterseniz ama herzaman hareketli olmuyor bebişler
Hatice96Mg Allahvargamyok bende aynı durumdayim bende 32 haftalığım benimde qsaldi benimde 2 hafta var kontrolüme oruz tutuyorum genelde iftarda ve sahurda oynuyor onun dışında çok az hareket ediyor
BirTim Allahvargamyok bende 30. Haftadayim çok sancı çekiyordum ve hareketsiz diye pazar günü acil gittim doktoruma, kum döküyormuşum bütün kontroller yapıldı hersey yolunda dedi doktorumuz, stres yapma 🙏
Allahvargamyok Hatice96Mg anlam veremedim bayaa hareketliydi şimdi gün içinde 1 2 defa anca hissediyorum oda vurup kaciyo oruçta tutmuyorum ama yine aynı
elifcicek_07 Haftada bilemiyorum normal mi doktorumuz hep bir önceki günle kıyasla diyor benimki hiç durmuyor 35 haftalığız uyumuyor da heralde bu diye düşünür oldum
ozlmkryl33 Allahvargamyok bende 32 haftalığım benimde bebeğin hareketleri günde 1 kere var yada yok korkumdan yarın sabah kontrole gideceğim
ozlmkryl33 Hatice96Mg ben gittim bi sorun yoktu keyfi gayet yerinde doktor çok kendimi aç bıraktığım için böyle olduğunu sık sık bişeyler yemem gerektiğini söyledi
Hatice96Mg ozlmkryl33 çok şükür benimde dün hiç durmadı bebeğim yerinde hep hareket etti çok seviyorum oynamasını yerim onu yaaa🤗🤗
ozlmkryl33 Hatice96Mg çok şükür 🥰 Allah eksikliklerini göstermesin rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin
Beyzasert Allahvargamyok bende sizinle aynı durumdayım o kadar kötü hissediyorum ki kendimi nerdeyse 3 gündür çok az hissediyorum bebeğimi