Esin3641 Tbsra95 tek tüp ile 18 mm yumurta ile yapıldı aşılamam 13. Gün negatif bakalım yarın adet olacakmıyım geç döllenme olma ihtimali varmıdır acaba hala umut varmı benim gibi olan varmı
ummuhan3 Esin3641 merhaba , bende tek tüplüyüm aşılama için açık tüpün olduğu taraftan mi yumurta gelişmesi gerekiyor ? Adetin kaçıncı günü aşılama işlemi yapıldı sizin
Esin3641 ummuhan3 yumurtam istenilen boyuta gelince evet sağlam tüpün olduğu taraftan büyütülüyor yumurta
ummuhan3 Esin3641 doktor bana bir hafta sonra gel ne taraftan geliştiğine bakalım dedi şansıma kalmış dimi.