Ntls bnde Ankaradayim eğer borca derde girmek istemiyorsan bence etlik veya Bilkent şehir hastanesini tercih edin , bebeğini hiç yanından ayirmiyolar doğum yapcagin ana kadar eşin veya annen yanında durabiliyo, sanciyida doğumda aynı odada yapiyomussun ben şuan 26 haftaligim nasip olursa etlik şehirde doğum yapicam., Ve tek kişilik odalar veriliyo, zoraki durumlarda eş de refakatçi kalabiliyor .
Özele gittik önce cocukda kalabilirmi hayır dediler hastane ortamları uygun değil dediler ..
Benimde oğlum var 2.5 yaşında şimdiden haftada 2-3 gün anneme bırakıyorum sezeryan olma durumumda var cunki alışsın diye.
Ve odanda banyona sana ait tuvaletine kadar var , yinede kesin emin olmak istiyorum eş kalabilirliginden diyorsan vip odalarda varmış , 1-2 bin gibi fiyata
bende bu perşembe gittiğimde sorucam detaylı olarak foto filan çekersen atarım sanada ama herkes odaların çok temiz ve büyük olduğunu söylüyor , ben kapı süsü çikolata vs bile hazırladım götürmek için…