aslicerkan elifelif hapa bende karsiydim ama doktorum ve saglik ocagindaki ebeylede konusunca ikna oldum asil bunlari kullanmassan sıkıntı olabilecegini soylediler balik hapida balik yemedigim için veriyor 😊
Hira_46 aslicerkan Sevimlianne_adayi hiç umudunuzu yitirmeyin olur elbet sıkmayın canınızı Allah kerimdir herşeye beklenmedik anda olur inşallah akışına bırak biraz işin akışına bırak bak o zaman olmuş
aslicerkan Tbrk ayni günmüş hayirlisiyla saglikla alalim kucagimiza insAllah benim kızım oĺucak Allah nasip ederse 🤗🤗🤗
Zuzu elifelif canım ben de 29.haftadayım daha önce çok oldu ama bunu çekip hayatı zindan etme kendine.Doktorunla konuş magnezyum desteği versin anında kesiyor.Ben osteocare kullanmıştım bir de hergün muz ve sade maden suyu içebilirsin 😊
Selif Zuzu ben az önce öğrendim dönmüş baş aşağı doktor kendini cok yorma dedi korktum erken mi döndü anlamadım 😢
Zuzu Selif korkma canım içerde yerleri henüz var daha çok döner o stres yapma kendine ama yorulma da aynı zamanda 🙏
Selif Zuzu Zuzu tekrar döner falan demedi doktor sanki bundan sonra dönmez gibi konuştu 😖bir ay yürüme yorucu iş yapma dedi aslında ağrım falan da yok ama stres yapıyor insan 🤗 teşekkür ederim canım🌷
Halidemat Benimde 29+1 baş aşağı duruyor dedi doktor ama çatı ağrısı bel ağrısı hiç yok. Sadece bacaklarım ağrıyor
Selif Halidemat doktor size şuan dönmüş olmasının bir sakıncası olduğunu falan söyledimi? bende de kendimi aşırı yormadığım sürece ağrı yok hatta hareketlerini yukarda hissediyodum döndüğünü duyunca şaşırdım poposuymus hissettiğim😊
Tbrk Halidemat degistirsin bakalim. Benimkininde kafasi yukarda, ama yukarda baski hissetmiyirum kaburgalarimda vs. Hala asagilari tekmeliyor oynuyor oralarda
elifelif aslicerkan aynen az kaldi saglikla kucagimiza aliriz insallah benim oglum olacak sizin ? 😊😊😊