minigim1669 benim sonuçların da sizinkine çok yakındı. Ben de çok sık yuruyus yapardım. Meyve porsiyonlarımi genelde yoğurtla tuketirdim. Kendi doktorum kendim oldum açıkçası. Çok az biseyin ucundan yediysem mutlaka telafisini gün içinde yapardım. Ve ve şekerim yükseldi mi anliyordum. Özellikle sabahları yataktan kaltigimda ayağımı yere basınca iğne batması gibi bı his oluyosa şekerimin yükseldiğini seziyordum. O anlarda salatalık süt veya bı kase yogurt tuketirdim o hissiyatin geçerdi hemen. Ben ölçümlerini bı hafta boyunca aç ve tok karna saglik ocağında yaptırdım o bir haftada 100′un üzerine hiç çıkmamıştı. Ekmeğimi kepek ekmek olarak tuketirdim. Pirinci patatesi olabildiğince az yedim. Son ayda biraz zorlandım da genel olarak çok sağlıklı beslendim buna gerçekten değdi. Hem fizik olarak gebelik onceme kolay döndüm hemde gebe iken büyük ağrı ödem şişkinlikler yaşamadım. Sizin süreciniz de inşallah çok güzel geçer rabbim hepimizin sağlığını ve bebislerimizin sağlığını korusun 🙏🏻
@Selmanur10 canım kan sekerin düşünce bir kase yoğurda mandalina çilek veya muz gibi biseyler dogra ye. Yada evde hurma bulundur o da etkili olacaktır.