Teslimenursevil Göğüs uçlarım dokunduğumda çok acıyolar duphanton kullanmama rağmen hala regl olmadım ara ara kasık ağrım oluyor kafam çok karışık
sanemhansu Teslimenursevil göğüsde hassasiyet varsa mide bulantısı halsizlik ve uzun süredir regl olmuyorsanız bi idrar testi yapmanızı tavsiye ederim ama erken sonuç verenlerden ben öyle yaptım predictor sanırım markası eczanelerde var 🌸
Teslimenursevil Melisa_kznsl duphastondan sonra en fazla 5 gün sonra oluyodum ama şuan 12 gün felan okdu 2. Kez duphaston kullanıyorum hala olmadım anlamadım ilk defa böyle oldu
Melisa_kznsl Teslimenursevil aynen duphaston adet olmada etkili bir hap bende kullanmıştım ve 1 hafta içinde adet olmuştum istersen en yakın zamanda testi tekrarla ya da kan testi verebilirsin
Beggg Teslimenursevil benimde göğüslerimde regle göre daha fazla ağrı vardı testte negatif çıkınca insan bir afallıyor,doktora muayeneye gittim kan tahllilleri istedi o şekilde öğrendik bizde🥳
Teslimenursevil Beggg ya benimde göğüslerim acırdı ama bu sefer sadece uçları acıyo anlamıyorum neler oluyo
Misafir101 Teslimenursevil Teslimenursevil benimde 3 gündür acayip göğüs ağrım var ağrı değil resmen acıyor ve arada şiddetli kasık ve bel ağrısı yaşıyorum düzensiz adet oluyorum takvime göre adetime 10 gün var bugün test yaptım ilk idrarla prodoctor erken test çok çok sanki bir gölge var gibiydi ama kontnol çizgisi olabilir mi diye de tereddütüm var bekleyeceğim sizce olabilir mi?
Teslimenursevil xbebegimx inşallh öylr olur ben birazn önce regl olup aşılamaya gitmek için çabalıyorum aslında ama bu ayda olmıycağım tuttu bilmiyorum
Teslimenursevil Misafir101 valla canım şu testler insanın aklını çok karıştırıyo olur derim olmaz üzülürsün rabbim gönlüne göre versin inşallah vardır diyelim bekleyelim bende sen gibiyim çünkü beklemekten başka çate yok
Misafir101 Teslimenursevil aynen valla bu testler ile daha önce iki kere yanıldım o yüzden bende güvenemiyorum adet olana kadar bekleyeceğim olmazsam tekrarlarım olursam da aşılama için randevu aldım tahmini adete göre hakkımızda hayırlısı olsun bu ramazan ayında Rabbim hepimize beklediği mucizeyi versin aminn 🤲
Teslimenursevil Misafir101 amin canım bende aynı aşılama için gidicem bu ay doktora regl olmayı bekliyorum reglin 3. Günü gel dedi doktorum