babyji Merhabalar ben 10. Haftada yasamistim kan kırmızı olmadıkça çok ciddi sıkıntı olarak görmüyorlar fakat bu bende öyleydi size tavsiyem kısa süre icerisinde hastaneye gidin progesteron takviyesi almanız gerekebilir