Ferihaerm23 Merhaba 8 haftalığım yüzüstü yatabiliyor muyuz ya da kaçıncı haftadan itibaren başlıyoruz bilen var mı
imrnx Ferihaerm23 bende 14. Haftadayım karnım hiç çıkmadı ama bazen yatıyorum bazen de endişeleniyorum hafif yan yatıyorum zararlı diyen cok oldu😕
poyrazin_annesi28 Ferihaerm23 Yatabilirsin canım çünkü bebiş daha susam kadar bişey zarar gelmez 😊 ben karnım çıkana kadar yatmistim 😂 16 haftaya kadar falan
beyzzsenturkk Ferihaerm23 ben 7. haftadan öğrenmiştim hamileliğimi öğrendikten sonra da bidaha yüz üstü yatamamıştım psikolojik olarak 😂 ama 20. haftaya kadar yatanlar da var
Aysee1123 Ben normalde hep yüz üstü yatan biriyim şuan 12 haftalığım halen öyle yatıyorum. Şartlar el verene kadar öyle yatarım daha sonra istesemde yatamam zaten 😂
guzelanne01_ Dilaraskara yüz üstümü🤦🏻♀️Canım nasıl yatabiliyorsun Bende 28 haftalığım Asla yatamıyorum Ki benim uyuma şeklim sadece yüz üstüydü zararlı değilmi bebeğe
SheeR Ferihaerm23 ben bebeğimin hareketini hissedene kadar kaçamak kaçamak yattım 🫣 yüz üstü yatmazsam uykuya dalamıyordum cok uzun süre de yüz üstünde kalırsam eşim uyandırıyordu hadi yönünü değiştir artık diye 😀 yüz üstü bitti şimdi de soluna yat diye uyandırıyor
Sevval0 @“Ferihaerm23”#p2725806014-15 haftaya kadar yattım karnım çıkmamıştı , doktorlar ilk 3 ay yüz üstü yatabilir diyorlar 3 aydan sonra yatmayın